ne w z Seminar over ‘groene’ promotionele producten “Bij iedere beslissing die we nemen moet de impact op het milieu centraal staan,” zegt Merijn Everaarts, initiatiefnemer van de Dopper. Steeds meer organisaties stappen over op een schonere en energiezuiniger bedrijfsvoering met aandacht voor het milieu. Hergebruik, minder afval en groene energie zijn de nieuwe kernwoorden. “Vervuilende relatiegeschenken of kerstcadeaus zijn binnenkort ‘not done’. Voorkom een negatieve impact op de uitstraling van uw bedrijf door in te spelen op deze groene trend,” aldus Everaarts. In zijn seminar op RelatieZ licht hij een en ander toe. Dit seminar kan gratis worden bijgewoond tijdens de beurs voor relatiegeschenken en eindejaarsgeschenken, RelatieZ, op 12 en 13 september in de Jaarbeurs Utrecht, aanvang 11.00 uur. BeGlobal viert 10-jarig bestaan BeGlobal Promotions heeft de BeGlobal Promotions Foundation opgericht om initiatieven, waarbij men zich belangeloos inzet voor goede doelen, te ondersteunen. BeGlobal lanceerde de foundation op 16 juni ter gelegenheid van zijn 10-jarig bestaan. Op 23 oktober verschijnt Jamie’s allernieuwste kookboek: Jamie in 15 minuten. Voor wie graag in de keuken staat een leuk relatiegeschenk. Bij Veen Bosch & Keuning Uitgeversgroep. Exposant op de beurs RelatieZ, standnr D038. Kop & Schouders lanceert nieuwe inkooptool Kop & Schouders heeft Corporate Promotional e-Solutions (CPES) gelanceerd. “Een innovatieve en duurzame totaaloplossing voor het inkoopbeleid van promotionele artikelen binnen multinationals,” aldus het persbericht. CPES biedt de afdeling Procurement controle op het inkoopbeleid van promotionele artikelen, zonder hierbij in te boeten op flexibiliteit, zelfstandigheid en keuzevrijheid van de afdeling Marketing en andere interne bestellers, licht Frank Wibbens van Kop & Schouders toe. “Met CPES zijn multinationals in staat om binnen het inkoopbeleid van promotionele artikelen een efficiency- en professionaliseringsslag te realiseren. CPES is in staat om de bedrijfskolom van promotionele artikelen volledig transparant te maken en sluit naadloos aan bij de ontwikkeling om niet primaire bedrijfsactiviteiten uit te besteden,” aldus Wibbens. Meer info: www.kopenschouders.nl Met uitzondering van 2009 lukte het BeGlobal om elk jaar te groeien, en ook dit jaar wordt groei verwacht, aldus oprichters André Noordwijk en Marco Horneman. Reden waarom het bedrijf is verhuisd naar een groter onderkomen in Waddinxveen. Op 16 juni opende Jurriaan Callenbach van Alpe d’Huzes de nieuwe locatie onder belangstelling van zo’n 170 relaties. BeGlobal is nauw betrokken bij Alpe d’Huzes. Medewerkers klimmen mee, en door het jaar heen verzorgt BeGlobal Promotions de inkoop van merchandising. BeGlobal maakt hierop geen winst, mede ingegeven door het anti-strijkstokbeleid van de stichting. (advertentie) 2012 - nummer 3 - www.promz.nl 87 Pagina 86

Pagina 88

Interactieve online webshop, deze sportblad of lesboek is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online uitgeven van e-nieuwsbrieven.

PromZ Magazine 3-2012 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication