ne w z Zeeman opent webshop Zeeman heeft een blijvende webwinkel geopend. Eerder verkocht de textiel keten wel boxershorts, hipsters en designer kleding online, maar nu is Zeeman ook structureel online. In samenwerking met GimiScale is Zeemanshop.com gelanceerd met een beperkt assortiment. Het standaardassortiment wordt de komende periode uitgebreid en het uiterlijk en de functionaliteit van de shop worden geoptimaliseerd. GimiScale is verantwoordelijk voor het concept, de realisatie en de infrastructuur van de webwinkel. Artikelen uit de Zeemanshop worden voor 4,95 euro binnen 48 uur door PostNL geleverd. Bij orders boven de vijftig euro is verzending gratis. Producten afhalen bij de fysieke winkels is nog niet mogelijk. Testcase In 2009 en 2010 verkocht Zeeman tijdelijk felgele boxershorts en hipsters online. Klanten hoefden alleen de verzendkosten te betalen, de artikelen waren gratis. Eenzelfde actie voert Zeeman nu met een felgeel T-shirt. Vorig jaar zette Zeeman een guerilla actie op met modeshow van het fictieve luxemerk Frank, tijdens Amsterdam International Fashion Week. Nadat ‘Frank’ bekendmaakte dat het om een collectie van Zeeman ging, werden er duizenden bestellingen geplaatst in de tijdelijke webshop Frankfashion.nl. Volgens Jacques van der Bom, Zeemans manager marketing & communicatie, was deze actie ‘een mooie testcase om te ervaren wat allemaal bij een webwinkel komt kijken’. bron : Twinklemagazine.nl Activiteiten van Van Druenen over naar Kurz Int. Naar aanleiding van het faillissement van Van Druenen Relatiegeschenken te Rosmalen heeft Kurz International uit Hedel per 1 juli 2012 alle commerciële activiteiten overgenomen. De showroom in Rosmalen is gesloten, maar het volledige assortiment is te bezichtigen bij Kurz International. Ook de website druenen.nl is aangepast inclusief een link naar de webshop Gift4all.nl. Voor meer informatie kunt u contact op nemen met Kurz International, telefoonnummer: 073-599 9130. ONVZ zit met klanten aan tafel André Kapaan naar Badge Promotions Het Woerdense bedrijf Badge heeft André Kapaan aangetrokken als nieuwe divisie manager. Badge Promotions is de promotionele tak van de Badge Groep, waaronder ook bedrijven als Badge Direct (e-commerce) en Pro Badge (groothandel) toe behoren. Kapaan heeft eerder management functies bekleed bij Sell Plan Nederland en Assist Promotions. Ook is hij mede verantwoordelijk geweest voor de lancering van de promotional keycaps in Nederland. ONVZ Zorgverzekeraar is nadrukkelijk in gesprek met zijn klanten in het concept ‘Aan Tafel!’. Aan een ONVZ tafel worden beurtelings verzekeringsadviseurs, werkgevers en consumenten uitgenodigd om in discussie te gaan over verschillende onderwerpen gerelateerd aan de gezondheidszorg en diensten van ONVZ. De zorgverzekeraar gebruikt de inzichten onder andere om de dienstverlening te optimaliseren en om klanten proactief te informeren over ontwikkelingen in de zorgverzekeringsmarkt. Eind juni vonden de eerste Aan Tafel!sessies met verzekeringsadviseurs plaats. Later dit jaar staan sessies met werkgevers en consumenten in de planning. Aan de ONVZ tafel nemen maximaal 15 deelnemers plaats zodat er voldoende ruimte is voor interactie. In september wordt daarnaast een eerste webseminar georganiseerd, zodat ook grotere groepen online Aan Tafel! kunnen gaan. 2012 - nummer 3 - www.promz.nl 83 Pagina 82

Pagina 84

Interactieve internet folder, deze mailing of flyer is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online maken van web sportbladen.

PromZ Magazine 3-2012 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication